Tuesday 27 January 2009

JIT

Hey allemaal,

Weer een nieuw blogje zo op de vroege morgen (trek er een uurtje van wat betreft de Nederlandse tijd). Hier ziet er buiten wat druilerig uit, maar dat zal wel goedkomen. Zoals altijd ligt iedereen hier weer te pitten tot een uurtje of 14, dus ik heb het rijk alleen.
Ik ben gisteren begonnen met de grootscheepse zoektocht naar een nieuwe kamer. Ik ben toch niet tevreden over mijn huidige kamer, daar het best vies en gewoon té duur is. Nu maar even snel wat vinden. Gisteren zag ik iets moois, maar daar kwamen ineens twee bedden vrij, hetgeen betekende dat ik er dus iemand bij moest vinden. En ja, diegene heb ik nog niet. Daar ga ik dus zo even voor kijken, daar vandaag de induction van de uni begint. Geen idee wat ik precies moet verwachten, maar we zullen het wel zien. Verder moet ik natuurlijk tegen dat meisje hier zeggen dat ik niet blijf, dat vind ik wel lastig. Aan de andere kant: ik kan het gewoon niet goed betalen (€450 pm + extra kosten als elektriciteit en zo).
Wat ik wel weet is dat ik vandaag tot half zes iig onder de pannen zit. Lange dag dus! In schijn me te moeten inschrijven voor vanalles en verder is het gewoon nieuwe mensen leren kennen. Hopelijk een paar leuke erbij, maar dat zal gerust.
Binnenkort speelt Ierland voor het WK, dus ik dacht daar wel even heen te kunnen gaan. Best leuk namelijk. Alleen wat minder is het feit dat het €70 kost voor een kaartje. Beetje buitensporig leek me, helemaal omdat ik niet het idee heb dat dit soort dingen uitverkocht raken. Het stadion is best groot (Croke Park, 82300 stoeltjes) en zo heel veel Ieren (die ook nog eens van voetbal houden) zijn er nou ook weer niet.
Verder heb ik op dit moment nu weer even weinig te melden, hoewel hierboven al aardig wat staat geloof ik ;).
Jullie horen weer snel van me, hopelijk met positief bericht over een kamer.

No comments:

Post a Comment